IKA 修理

修理


修理/メンテナンス

経験豊富なサービス部門が修理/メンテナンスを実施いたします。IKAグループは世界各地に現地法人を設けておりますので、海外でIKA製品をご使用中の方は、最寄りの現地法人にお問い合わせください。
  • 原則5営業日以内に修理完了
  • 純正部品による完全修理
  • 見積無料。交換部品、修理工賃等詳細を明記した見積書を発行いたします。
  • 基板上のソフトウェアのアップデート(注:対応可能な機種のみ)。
  • 保証期間内の故障であれば、新品交換の場合もございます。(注:基本は無償修理対応です。)



カロリーメーターの場合,PED(pressure equipment directive)97/23/EGのテストに則り圧力ボンベテストを実施することをお勧めしています。. また返却時にはこのテストの証明書も一緒に発送いたします。ご希望の方はお問い合わせくださいませ。


カロリーメーター修理:

A calorimeter's life span is increased with regular maintenance. Periodic replacement of working parts and inspection of the system components will ensure few downtimes for your calorimeter. Depending on the type of application and the sample volume, several different maintenance intervals can be arranged. For maintenance and service, it is recommended that you use IKA authorized service departments only. Professional support will ensure the longevity of your calorimeter.

For calorimeter service, please contact one of the following IKA offices:
ドイツ +49 7633 831 - 177 / 202
アメリカ +1 910 685 4210
マレーシア +60 3 7804 3322
日本 +81 6 6730 6781
中国 +86 20 8222 6771
インド 1800-42-555-444
メキシコ +1 910 452 7059 Ext. 207
ブラジル +55 19 3272 5380
大韓民国 +82 2 2136 6840